Kızlar merhaba bir kamu kuruluşunda 8 Yıldır çalışıyorum ama öyle bir sistem ki yıllık izin süt izni hiçbir şey yok. Çıkarken tazminat işsizlik maaşı vs. Yok . Çocuk yokken yıllık izinsiz çalışmak sorun olmuyordu ama geçen günlerde saatlik izin istedim verilmedi ve onca laf söylendi. Çocuğu komşuya bırakmak durumunda kaldım. Çok yıprandım . Ayrıca maaş asgari ücret bazı aylar asgarinin altında. İşten çıkıp ana okul öğretmenliği için kpss gireyim olmadı özel bir kolej kreşte çalışırım hem biraz çocuğumla zaman geçiririm diyorum. Siz olsaydınız ne yapardınız?? En azından 8 sene başka bir yerde çalışsaydım tazminat hakkım oluyordu burda asla yok 31 yaşındayım geç olmadığını düşünüyorum ne yapmalıyım? Eşimin maaşı iyi maddi anlamda çok sıkılmayacağız çıkarken ben psikolojik anlamda korkuyorum ama kpss çalışırken açıkçası sıkılmaya vaktim olmaz diye düşünüyorum. Of destek 😞