Ek gıda tadımlarında 3 gün denemek zorunda mıyız iki gündür bal kabağı verdim. Pek sevmedi öğürüp duruyo. Alerji yapmadı sadece biraz büyük tuvaleti zor yapıyo ona huysuzlanıyo. Zeytinyağı eklediğim halde hafif katılaştı tuvaleti 😔 Yarın da kabak denemek istemiyorum başka bir şeye geçsem mi ki. Siz üç gün kuralına uydunuz mu