Merhabalar bebeğim yaklaşık 11 aylık. Genelde kahvaltıda tarhanalı omlet veriyorum tarhana suda piştiği için cıvık oluyor. Akşamları da çorba, muzlu bisküvili muhallebi tarzında şeyler yediriyorum. Kendisi elinde ekmek, köfte, patates, kaşar peynir gibi şeyleri tutup yemeyi çok seviyor ama buna yemek denmez çünkü, ısırıyor emiyor sonra yere tükürüyor. Çorbasının içinde bir pütür kalsa diliyle dışarı atıyor, kısacası ben oğluma katı hiçbir şey yediremiyorum. Eline ne versem anca damaklarını kaşıyor. Artık büyüyor yemesi lazım nasıl alıştırıcam? Sabah küçük küçük peynir parçaları verdim onu da tükürüyor o kadar küçükler ki kaşığın içinde nasıl fark ediyor anlayamıyorum. Üstelik ağzında sekiz tane dişi var nasıl alıştırcam ben bu çocuğu 😔