Esraabrklug Biz 2 ay 12 gunluguz bugün sağlık ocağına gittik 6400 gr olmuşuz çok şükür ishal olmasına rağmen kiloda sorun yokmuş sizinkiler kaç ay kaç kilo ?? Bizimki bu aralar kusmaya başladı sizdede varmı kızlar ya ??
Evremmerve Esraabrklug maşallah güzel almış kilo benim bebeğim 3.180 gram doğdu ama ödem gitti sarılık oldu emmedi derken baya zayiflamisti şimdi 3 aylık 6 kilo olmuş
Fadimenur0468 Esraabrklug masaallah bizde 2 ay 6 günlükken 5370 grmdik ama hastaydik sürekli kusmalar vardi tabi
Gyed Esraabrklug 5 aylık ken 7500 dü 70cm 10 gün sonra 6 olacaz bakalim ama almadi çünkü çok hareketli
Esraabrklug Fadimenur0468 kusma süt kesigi gibiyse kilo aliyo aksine iyi dedi doktor sizinkide öylemi?
Gamzeren13 Bizde bugün 4. Ay aşımızı olduk 7800 kg ve 69 cm olmuşuz boy üst sınırda dedi hemşiremiz😍🤗
AlyaMerveMina Gamzeren13 boy uzun bnmkıde 6 aylıklen 73 cm olmuş :)) 2 yasında kuzenm var ona yetısmıs 😆😆
Ahsenimltm Gamzeren13 bizimde oyleydi uzun olacak zannettim ama durdu boyu😂 aylik 1 cm cikiyor artik😂
Basak71_ Esraabrklug 2 ay 22 günlük 6900 bu gün tartıldı emmede sıkıntı yaşadığımız halde bu şekilde gidiyor en son Perşembe tartılmıştı 6700 dü
arslaninannesi98 2ay 4günlük oğlum 6.200kg 60cm❤️ Sadece anne sütü alıyor. Doğum kilosu 3.540 boyu 48cm
Gamzeren13 Esraabrklug aynen bugün gittik aşı olduk 5 cm daha uzamış 69 üst sınırda olmuşuz baba tarafı uzun maşallah 😉🤗
Fadimenur0468 Esraabrklug aynen canim süt kesigi gibide oluyor ama bebegim üsütmüs emiyordu hemen kusuyordu. Normalde 23 eylulde 4950 idi ve ondan 1 hafta once baslamisti kusmasi kilo veriyordu o kusmadan dusun 1 gecede 150 gram verdi ama sukur simdi toplandi.
Deletedmom133 Esraabrklug 3 aylik 4800 benim ki burdakiler göre zayıf 4100 doğdu ama doktor kilosu iyi dedi
arslaninannesi98 Deletedmom133 sanırım doktorunu değiştirmen gerekiyor. Ayda en az 500gram alması gerekiyor. Yoksa mama takviyesi yapılıyor
AlyaMerveMina Deletedmom133 nasıl doktpr iyi der 3 aylık aşısında biri 4200 anca plmuştu doktor dedi nasıl bukdr zayıf dedi bnmkı 6200 dü dusunun doktpru değiş
Myagz Deletedmom133 boyuna vermiştir bence canım persentilde normal olduğu sürece mamaya gerek yok bence de
OmerAda Ayda bir kilo alıyorsa çok çok iyidir en az 500-600 gr bile kurtarır her bebek farklıdır yarıştırıp üzmeyin milleti