Isteboylebisey Tedavisi ilaçlar , ilaçları sürekli kullanmak , ilaçları kullanınca hiç bir sorun yok ama sürekli ilaclari bırakıyor , yukaridada yazdığım gibi hatta çalışıyor annem hiç bir sorunu olmuyor sadece ilaçlar biraz ağır kaslarda sertleşme kilo filan yapıyor bu yüzden ilaclari sürekli bırakıyor ve biz yine başa sarıyoruz . Herşeyi ilaçlardan biliyor anneminki çok ağır değil sanırım o yüzden en düşük doz ilaç dahi kendine getiriyor ama kullanma konusu çok sıkıntili bizim için doktoruyla konuşup iğne tedavisi varms onu sorucam tabi baştan yan etkilerini öğrenip