EJDERYAA suni sancı verdiler bana da, ağrım olmasına rağmen 10 saat sonra sadece 2 cm açılmam oldu, 17 saat sonra artık suyum kalmadığı için sezeryana aldılar. halamın da ilk doğumu benzer şekilde olmuş, belki genetik ile ilgilidir ama bir bilgim yok