Kızım 14 aylık olacak inşallah 🙏 genelde ben veriyorum kaşıkla vs. Önüne koyduğumda kendi eliyle tutup yiyor bazı katı gıdaları onun harici mesela yorgut yedirirken kaşığı eliyle tutturup bende elini tutup alıp öyle ağzına götürmesini sağlıyorum öğrensin diye peki hangi aylarda kendi başına kaşıkla çatalla tabaktan alıp yiyebilir?