ozlemciftt Kızlar oğlum için piyasadaki en iyi pişik kremlerini deneme rağmen bir çözüm bulamadım.Bir de ek gıdaya başladık haliyle pişik olm ihtimali arttı.Sıcak bir memlekette yaşadığımızdan pişik korkusuyla bez bağlayamıyordum.En son bir eczanede özel olarak vazalin şeklinde pişik ve yanıklar için özel karışım yapılmış bi krem farkettim eczacı kendi yapıyormuş ve tek kelimeyle süper diyebilirim.Geçen post da denk gelmiştim ama yorum yapamadım sistemden sanırım şimdi yeni hesap açtım ama faydalı olur belki paylaşmak istedim. Kremin adı yok ama gerçekten isteyen varsa yardımcı olayım zaten deneyen beni anlayacaktır.İçnde zeytinyağı balmumu var.Benim gibi pişikle başı dert de olma varsa resmini atabilirim