Seher1963 ben emzirirken başladım ama gerçekten hiç faydasını görmedim. Emzirdigim için mi böyle oldu sebebi nedir tam olarak bilmiyorum ama oğlum 6 buçuk aylıkken başlamıştım, şu an 14 aylık ve ben artık bıraktım hala tüylerimin maşallahı var. Hiç bir şekilde verim alamadım.