Benim de bebeğim 21 günlük, 3,245 kg doğdu 2.900 e düşmüştü bugün gittik doktora 3,160 olmuş daha doğduğu kiloya gelemedi , sadece emziriyorum, sütüm var görünüyor, bebek de emiyor daha ne yapmalıyım ?
Emziren anne çayı bol su solgar mayalı B vitamini ve malt içeceği de içiyorum.