Emel16 Bebeğim geçen şubat ayında doğdu, iyi kötü bir kış geçirdik sayılır :) O dönem astronot tulum kurtarıcı oldu gerçekten, Mothercare marka almıştım, hem ısı geçişi olmuyordu hem de komple vücudunu sıcak tutuyordu. Ama mesela bu kış astronot giydiremeyeceğim belli. 8 aylığa yaklaştı ve çok hareketli, tulumu kendisine giydirtmiyor bile mesela ki içinde dursun. Siz de bebeğinizin ayına ve durumuna göre karar verin bence :)