Zeytin-gozz1 Dolunayarad ağda için erken olduğunu düşünüyorum. Ben uzun bir süre jiletle devam etmistim
Maviim Dolunayarad hastaneden geldim 3. Gün duşta jiletle aldım valla sadece dikiş etrafını almadım o kadar yani dikkat ettim yani en azından 2 hafta falan bekleyin dikişin orayı almayın bir şey olmaz onun dışında heryeri alın
Laydaren Dolunayarad Ben dikiş yerime sadece dikiş olan yere gelecek kadar bant yapıştırdım. İncecik kestim bandı. Epilatörle aldım. Değişik bir şekilde uzunca bir süre benim dikiş etrafım uyuşuktu o yüzden acımadı. Dikiş üzerinde çıkanları cımbızla çektim. Jilet beni korkutuyor. Enfeksiyon riski de var. Hafif bir kesik riski de ne olursa olsun var.
ahsenannesi7554 Doğumdan önce hep ağdayla aldırıyordum doğumdan sonra 3 hafta temizdim sonrasında ağdayla aldırmaya korktuğum için jiletle aldım bir sonraki ay da ağdaya devam ettim herhangi bir sorun olmadı
1prens1prensess Dolunayarad ilk doğumda 40 kontrolüm vardı o zaman ağda yaptırmıştım acımamıştı ama ben genelde jiletle alıyorum tekrar jiletle döndüm diğer 2 doğumdada hep jiletle aldım hatta ben bilmiyordum lohusayken alınmıyormuş sanırım bunu yeni öğrendim🤣ama son doğumda 25 gün olduğunda almıştım yani uzamıştı çünkü acımamıştı karnını fazla gerdirme yeter
Mchtesr İki buçuk aydan sonra ağdaya gittim her yeri aldı kuaför sıkıntı olmadı. Hayatımda hiç jilet kullanmadım kullanmak da istemedim.