asrinhatasi bilmiyorum ki . Daha önce hiç kullanmadım bilemiyorum . Öyle konuşuyorduk.Heyecan yaparsan kalırsın bu ilaç heyecanı alır dedi . Bende yok demedim 1 tane aldım . Tabi araştırmadan asla içmem ki göründüğü gibi masum da değilmiş . Kaş yapayım derken göz çıkarmayayım . Otlarımı,Melisa papatya kaynatır içer öyle giderim artık 🙂