OzgeSyr_ gümüş kapak kullanabilirsiniz. Banada herkes onu tavsiye etmişti ama alana kadar geçti. Bebeğim doğru emme yöntemini bildiği halde bi göğsüm yara oldu üstelik bıcakla kesil atılmış gibi iç kısmına kadar etler gözüküyordu. O şekilde bilr olsa mecbur emzirdim. Şuan 50 günlüğüz 50 gün sonunda krndiliğinden kapandı ve rahatladım. Tabi doğumdan önce lansınh mustela kremlerini çok kullanmıstım. Sonrasında da devam ettim ancak bi faydasını göremedim. Sonrasında antibiyotıklı krem aldım onu kullandım ama düzenli bi şekilde kullanamadım. O da acısını hafifletmişti emzirirken çok yanmıyordu. Ama öyle bi acıydı ki her emzirmemde yerimden zıplıyordum. Biraz emdikten sonra geçiyordu acısı