Kızlar hepinize selam. Bu kış ellerim neden böyle oldu anlamadım. Özellikle sağ elim yoğun, sol elimde daha az. Aşağıya fotoğrafını yüklüyorum. Başına gelen var mı? Nemlendirici kullanmaya çalışıyorum ama elim genelde suda olduğu için pek faydası olamıyor.

