BabyMom35 26 günlük bebeğim var. İlk günden beri ne yaptıysam emmedi. Sarılık olmaması ve doyması için mamaya başladık. Bu sırada sütlerimde iyice azaldı. Evde mamajoo marka süt sağma makinasıyla sağım yapıyorum ama 20/30 cc anca çıkıyor. Bu hastaneden kiralanan makinaları duydum. Evdeki sağım makinalarıyla alakası yokmuş sanırım. Çok daha iyi diyenler var. Ondan kiralasam sütlerde artış olur mu acaba?
Miniginannesi BabyMom35 oglum dogdugunda yogun bakima aldilar sutumu sagmaya calistik hastanenin makinasini bile kiraladim gidip aventn elektrkli sut sagma makinsni kullandim hastane ne kdar ciktiysa ondada o kadar cikiyodu bir fark goremedim acikcasi