qulsah eğer sütünüz çoksa bıraktırdığınız zaman da şişecek. Bunun yanı sıra emzirmeye devam ederseniz ilk başlarda bir süre şişkinlik yaşarsınız ama akşam eve geldiğinizde emip göğüsleri boşaltacağı için bir süre sonra bedeniniz de buna uyum sağlayacaktır. Sütünüz azalır ama bebeğimiz anne sütü almaya devam etmiş olur, akşamları kendisine yetecek kadar. Karar tabiki sizin, ancak emzirme ile ilgili bir probleminiz yoksa bebeğiniz daha küçük, başka yöntemler bulabilirsiniz bıraktırmadan