Dermin Kuzular yıldım artık kızım dun 1 yaşına girdi hersabah saat 7 de uyanır nezaman uykusu duzene girer ben hiç uykumu alamıyorum sabah 7 de uyanınca çok yoruluyorum
whitechocolatemochaa Dermin çocuklar zaten genelde o saatlerde uyanır. uykunun düzene girmesiyle pek alakası yok yani
Tatlican Dermin Benim kizimda öyleydi 11 12 de uyur sabah 7 30 da filan kalkardi 3yasina gelince sabahlar duzeldi 4yasinda gelince geceler de normale döndü
elifinannesi53 Dermin kaça kadar yatmasını bekliyorsunuz benimnkizim aksam 10.11 gibi yatıp sabah 6 6.30 gibi uyanıyor da 3 yaşında bence gayet normal
Tatlican whitechocolatemochaa Ay yok uykuyu seven cocuklar mis gibi uyuyor gorumceminki aksam 8 de filan gece uykusuna giriyor benim kizim bebekken bile o saate uyumazdi .eltiminkide sabah cok yatiyor 11 11bucuk gibi uyaniyor
whitechocolatemochaa Tatlican benim kızımda uykuyu seviyor akşam 10:30 gibi yatar sabah 8 gibi kalkar ama genelde çocuklar erken kalkar yani onu demek istedim 🥰
sadeturkvatandasi Dermin ilk 6 ay hiç sekmeden sabah 6’da kalktı sonra 7’de kalkmaya başlayınca şükretmiştim :) 7-8 arası kalkması normal aslında. kızım geçte uyusa erkende uyusa hep aynı saatte kalkardı, hala öyle.
sadeturkvatandasi Dermin emziriyor musunuz o yüzden sık sık uyanıyor olabilir. Gece beslenmesini kesmeyi denediniz mi?
Tatlican whitechocolatemochaa Ben uyku seven bir anneyim ama kizim bana benzemedi 5aylikken 3ay filan 5bucuk 6da kalkiyordu inan kabus gibi sonrada disleri cikmaya basladi 1kiş gece 3te uyanip sabah 7de uyuyordu. Sonrda bir dönem gece 12lerde uyudu yani oyüzden bende 1 2uyuyan çocuk duyunca zannediyorumki tek benimkisi uyumuyor🙈😄