benoyleuygungordum_ Kızlar 2 aylık bebeğime baby me organik şampuan kullanıyorum. 1 haftadir kafası kuru kuru pul pul olmuş. ( konak değil ). Acaba şmapuandan mı oldu böyle bir sorun yaşayan oldu mu? Olduysa nasıl çözüm buldunuz. Önerebileceğiniz şampuan var mı
ipekadaninannesi benoyleuygungordum_ aynı sorun bizde oldu o konak başlangıcı oluyor canım baby me bübchen önce kurutuyor sonra konağa kepek gibi döküntüler çıkıyor dalin unibaby johnsons ta aynı yapar dedi mustela yazdı gerçekten kuruluk gitti tavsiye ederim
ipekadaninannesi benoyleuygungordum_ bebeğin şampuana bağlı konak olmuş buarada canım mustela kullan ilk aylar hiç olmadı mustela kullamdım sonra bıraktım baby me aldım böyle oldu
Sonikiuc benoyleuygungordum_ konak bu. Benim bebegimde de böyle olmuştu. Bebeyagi veya zeytinyağı ile nemlendirir sonra tarakla bi güzel tarayın. Tarak ucu sivri olmasın varsa bebek tarağı daha iyu olur dikkat edin. 1-2 defa böyle yapıp yıkadım çıkmadı tekrar ama sonra kaşında sari kabuk tutar gibi oldu yine aynı yöntemle geçti
benoyleuygungordum_ Elfozturk evet bebiş için özel getirtmiştim poposuna sürüyorum bazen kızarınca deneyeyim teşekkür ederim 🙏🏻
Gamze123Defne Benimde bebeğimin kuru ama bu kadar yoğun bir kuruluk değil duştan önce biraz yağlayıp konak tarağıyla tarayınca yumuşuyor zamanla geçer
benoyleuygungordum_ Gamze123Defne insallah acaba şampuan mı yaptı diye düşündüm bir de kaşınıyor olabilir mi kafasını sağa sola sürtüyor yatınca hep
Elfozturk benoyleuygungordum_ poposuna bence sürmeyin çünkü asidik olduğu için bebeği yakabilir yağı kaynatıp soğutup sürebilesiniz
Ranataa Zeytinyağı sürüp bekletin ince tarak ile tarayın. Bir saat kadar bekleyin her banyo öncesi geçene kadar yapın. Benim oğlumda da olmuştu 2 gün sürdüm ama hiç yıkamadım hastaydı o yüzden . Sürüp mendille silmiştim 2.gün büyük oranda geçmişti.
Mdorukkk benoyleuygungordum_ bıngıldak tarafını nasıl temizliyorsunuz ? Annem kesinlikle dokunma dedi de
benoyleuygungordum_ Mdorukkk ay konakmış ya zeytinyağı sürdüm konak tarağıyla tarafım. Hiç bastırmadım bile nasıl çıktı tarağa sarı sarı. Bütün kafasını aynı şekilde tarafım ama hiç bastırmadım zaten hemen geliyor tarağa