gokgulmet Kızlar evde gündüzleri tekim, kış oldugu için parka da çıkamıyorum öyle komşuları filan da pek bilmem. Oğlum sıkılıyor ya da diş dönemi huzursuzlugu bilmiyorum 🤷🏻♀️ Sizler nasıl vakit geçiriyorsunuz
Kayraaa59 gokgulmet benim oğlum da 13 aylık canım. Lego aldık baya sevdi beraber yapıyoruz. Ahşap yapbozlar oyalıyor. Ben artık yavaş yavaş tv açmaya da başladım. TRT çocuk çizgi filmleri izletiyorum az da olsa. Onları da seviyor.
Elisa34 gokgulmet bizde 13 aylık olacağız bi kaç gün sonra oyuncaklardan sıkılıyor oyalamıyorum artık bi şekilde akşam ediyoruz hav sıcak olsa en azında dışarı parka vs derken zaman geciyo
gokgulmet Kayraaa59 bizimki top hastası onlarla oynuyoruz ama yaşıtları ile biraraya gelemiyor diye biraz vicdan yapıyorum