Mrb arkadaşlar oğlum bugün 8 aylık oldu dört gündür hırıltısı var balgamlı öksürüyor sonra ishal başladı bugünde hem ateş hem yorgunluk doktora götürdüm ilk gün birşey yok dedi ishal ilacı verdi gönderdi sizce neyden kaynaklanıyor ilk çocuğum çok korkuyorum