Selinsn canım merhaba benim de 56 günlük ikizlerim var biz de meme mama şeklinde ilerliyoruz önce hipp organik kullandık hiç yaşlarında koku yoktu ama şimdi doktorumuz evolvia rp1 e geçirdi gazlari kokmaya başladı bı de mamayı kullanmaya başladık ilk gün kaka yaptilar dün hiç kaka yapmadılar bugün de bu saat oldu yok kaka mesela