2.500 e gidip kanz mama sandalyesi aldım çocugum sevmedi annemin evine ikeadan aldım 450 tl mi neydi onu seviyo, dışarda da hep ondan kullanıyolar kafeşer restorantlar bence ondan alın hem yıkaması silmesi kolay hafif ucuz ve bebekler seviyo boşuna para vermeyin ben verdiğim paraya acımasam evede ondan alcam tekrar ama acıyorum 😂