Hanımlar burada birkaç yere yazdım ama en sonunda post açmak istedim lütfen dinleyin. Tabiki birçok anne çocuğunu ilk 6 ay sadece anne sütü ile beslesin ister ama her zaman durum böyle olmuyor. Bazen çocuk doymaz, bazen göğüs yapımız zarar görür emziremeyiz ve bu yüzden mama takviyesine başlarız. İnanın bunda kötü bir durum yok. Mamalar öcü değil, bulanlardan Allah razı olsun. Sırf elalem ne der diye çocuğuna mama vermeyen, bu konuya mesafeli insanlar görüyorum. Yapmayın nolur. Önemli olan bebişlerimizin sağlığı.
Bir diğer konu ise kaç cc verilmesi gerektiği. Hanımlar bırakın bebişler doyana kadar yesin. Ama bu kadarlıkken bu kadar yemesi ya da yememesi lazım diye bir durum yok her bebek kendine özel. Lütfen bu kadar istatiksel davranmayın. Güzel yüreklerinizden öperim ❤