Momytpc Merhaba Kızlar İstanbul esenler 15 Temmuz tokilerinde oturan var mı çevresi falan nasıldır oraya taşınmayı düşünüyoruz 🤗🤗
Derinsart Momytpc tanıdğım yok ama toki evleri sizde görmüşsünüzdür mutlaka hic biri yıkılmamış depremde oyüzden sağlam olacagini düşünüyorum güle güle oturun simdiden Darısı da bize ins bizde cıkariz😊
BelaCivciv Momytpc Esenler riskli bölgelerden biri. Toki evleri için sağlam diyorlar ama yine de bir araştırın yönetmeliğine uygun yapılmış mı diye
Derinsart Momytpc bizimkide öyle 34 yıllık bina ve burda binalar hep iç içe allah korusun bisi olsa mahser yeri olur burssi nefes alıncak alan yok toplanma alanı icin tek açık yer yok öyle biyer yani heryer hedyer bina
Meltemingo Ekimkizi ben alineykoyde oturuyorum ama o kadar guvenli oldugunu dusunmuyorum malesef binamiz en kucuk depremde sallanio hissdiyoruz hemen
Ekimkizi Meltemingo Binan sağlam olmayabilir canım marmara denizinden ne kadar uzaktasın o kadar güvendesin …
Momytpc BelaCivciv evet bir araştıracağız tokiler baya sağlam oluyor ama tabi hiç bir şey bellı olmaz