Bebeğim 9 aylik bugün bütün gün gerek orumcekteyken gerek yerde oyun oynarken seyrek araliklarla başını arkaya dogru(kafasının üstünden biseye bakmaya çalışır gibi) geriye doğru bakmaya çalışıyor. Alkış yapmak gibi el sallamak gibi öğrendiği Bi becerimi yoksa altında bisey aramalimiyim? Yasayan var mi?