Kızlar ilk doğumdan sonra çatlak olmuş ve 1 ayda geçmişti. Şimdi doğum yapalı 4 ay oldu ve 1 aylıkken falan başladı önce çatlak şekilde sonra memeye çevirdi kremler ile geçirdim derken geri oldu dışkı yumuşak ama son kısmı sert yani lavaboya ilk oturduğunuzda gelen kısım sert. Oda kanama yapıyor 3 4 gün çekiyorum geri düzeliyor ne kadar su içersem aynı iki tane meme oluştu kanıyor bıktım artık. Dr gidicem ama illa ellemi kontrol ediyor babam gitti elle etmemiş dıştan bakmış sadece ona fistüle çevirmiş demiş bana Dr ile gidilecek yolu yada evde geçecek yolu söylermisiniz? Bu durum oruç tutmama da engel oluyor kabızlığı çeviriyor sarı kantaron protokol ve diğer türü şeyleri kullandım sıcak su banyosu falan hepsi geçici çözüm oluyor neler yapmalıyım