Secil_Alp bende burda yazılanlardan sorna tereddüt edip doktora sordum. Devletin verdiği sağlık bakanlığı onaylı ilaçlar zararlj olamaz dedi. Paraben olabilir ama kullanabilirsiniz dedi. Bende kararsız kaldım. Verdiğim süre boyunca hiç kabız falan olmadı. D vitamini zaten 4.5 aydır kullanıyorum sıkıtnı yaşamadık