Kızlar kızımda uykuya geçiş ve uyanma zamanı öksürük oluyordu ben burnunu sürekli temizlediğim için balgam yoktu boğazı tahriş olmasın enfeksiyon olmasın diye götürdüm bu şurubu verdi hafif kızarıklık var dedi antibiyotik kullanmaya gerek yok dedi bunu ver öğle akşam dedi araştırdığımda genelde alerji için kullanılıyormuş öksürüğede iyi geliyormuş acaba size doktorunuz ne amaçla verdi onu sormak istedm