Arkadaşlar merhaba Şanlıurfadayız depremden dolayı eşime de tayin hakkı verildi batı için önereceğiniz yerler var mı çalışma şartları yaşam koşulları vs kendim de hemşireyim bu arada eş durumu yapıcam. Evimiz mahvoldu kalırsak bile evi taşıyacaz her türlü gitmek de kalmak da çok zor inanın ne yapacağımızı bilmiyoruz. Bir de ben annemlerin yanına geldim eşim orda hala tayinler de çok geç açıklanıyor mayısı bulur gitmemiz de temmuzu. O zamana kadar nasıl idare ederiz orası da var. Önerilerinizi bekliyorum. Çok teşekkür ederim şimdiden🤲