Meowmeow benim kızım da o aylarda yeşil kaka yapmıştı. Keyfi yerinde,emmesinde hiçbir değişiklik yoktu, ateş vs de yoktu yani sadece kakası yeşildi. Doktor bu aylarda heryere eli ile dokunup ağzına götürdüğü için toz vb şeylerden olabileceğini söylemişti. Bağırsak florasını desteklemek için biogaia sıvı prebiyotik vermişti. Kullandım 4-5 gün içinde düzelmişti.