Anneler selamünaleyküm hayırlı kandiller 🤲🥰 oğlum 15 buçuk aylık. Yaklaşık 10 gündür uyuduktan kısa bir süre sonra uyanmaya başladı. Gece uykusuna 21.00 gibi geçiyoruz. 10 15 dk sonra uyanıyor tekrar uyutuyorum yarım saat sonra tekrar uyanıyor. Tekrar uyutuyorum tekrar uyanıyor. 4. Ayından itibaren kendi beşiğinde kendi odasında yatan bir bebek bu 10 gündür benimle uyumak istiyor. Yanıma alıyorum ağlamıyor ama yine ara ara uyanıyor elini yüzüme koyuyor beni yanında gördüğü için tekrar uykuya dönüyor. Yanıma almamaya çalışıyorum alışmasın diye ama çok zorluyor sabah erken işe kalkıyorum gece sayısız kere kalkmam gerekiyor. Gündüz uykusunda da yatıyor yarım saat oluyor uyanıyor ayağıma alırsam uykuya devam ediyor. Temas istiyor yani. Bu durumu yaşayan var mı bu aylarda, geçici bir şey mi nasıl çözüm buldunuz?