1bahar Çok üzücü çocuk dram üzerine dram linç üzerine linç yedi gencecik hayatında vefat etti. Çocuk öldü arkasından primi bile yapıldı. Öldüğünü çoktan biliyorlardı sadece uzatıp duyar kasıp prim yaptılar 2-3 gün önce Twitterda YouTube hesabının satıldığını okumuştum.
Hep Allah hayırlı evlat versin diye dua ederdim, artık Allah hayırlı bir aile versin diyeceğim. Evlat hayırlı olsada bazen aile hayırsız oluyor. İnşallah yattığı yerde rahattır, çiçekler içinde uyusun.