Oss32 Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 3 günlük ve sarı kusuyor ve çişi de sarı böyle turuncu gibi normal mi acaba.
Mbrre Oss32 bence Bi doktora görünün bizimde turuncumsu pembemsi çiş yapardı vücudu susuz kalmış hastanede kaldık yeni doğduğunda kusma hakkinda Bi bilgim yok malesef çok geçmiş olsun
Oss32 Nurrr123 Çok sık emiyor ama bilemedim bugün daha iyi oldu sütüm belki ondandır kontrolümüz var inşallah birşey yoktur teşekkür ederim