Hepinize merhaba öncelikle hepimizin başı sağ olsun kalanlara sabir yaralilara şifa versin Rabbim.
Kızlar ise başlayacağım kendi işim daha doğrusu 9 5 olacak bebegime babannesi bakacak ancak cocugum onunla asla durmuyor ben napacagimi şaşmış durumdayim borçlar cok mecbur çalışacağım bu sürenin bir alışma süreci var midir yoksa hic gitmiyor ağlıyor ben uyutup kaçıyorum hep aglayacak mi cok üzülüyorum 2 aydir berqber yaşıyoruz bu arada