İki gündür Deerma f301 buhar makinesi kullanıyoruz gece yatarken açıyorum odanın kapısını kapatıyorum dün gece bebeğim çok rahat uyudu ama bu gece ikimize de fazla geldi sanırım öksürmekten uyuyamadı benim de ciğerlerim şişmiş gibi hissediyorum yüksek ayarda bırakmışım sanırım anlamadan ama suyu da bitmemiş anlayamadım