Selamun aleyküm öncelikle kandiliniz mübarek olsun. Kızım 2645 gr doğdu 39 haftalıkti. Ilk ay 800 gr aldı git gide daha da az almaya başladı. Hastaneden çıkmadan önce hemşire daha da kilo kaybetmesin mama verin dedi mamaya başladık ama beni emmesine ve mama içmesine rağmen kilo alımı çok yavaş. Elhamdülillah sağlıklı. Ama çok zayıf en son 4. Ayında sağlık ocağında 5 kilo olarak ölçüldü hemşire çok zayıf dedi moralim bozuldu cisli bez sayısı çok az tam doldurmuyor. Biçok kez mama denedik şu an bebelac kullanıyoruz kendimi de sağıp veriyorum.ama bildiğiniz zorla iciriyoruz bazen 30 cc yi bile bitiremiyor. Anne olarak çok üzülüyorum bazen karnının gurultusunu duyuyorum. Doktora götürmek istitorum ama eşim de dahil herkes sağlıklı diyor Benim gibi olan var mı nasıl bi süreçten geçtiniz acaba?