Anneler fikrinize ihtiyacım var çünkü karar veremiyorum bebeğim 2 bucuk aylık kirada oturuyoruz ve eşimin maaşıyla ay sonu zor geliyor bebeğim mamayla besleniyor günde 3 yada 4 defa emziriyorum sütüm fazla yok o kadar geliyor anca işe girip eşime destek olmak istiyorum bebeğe ailem bakmayı kabul ediyor ama bı yandanda bebegime haksızlık ediyomus gibi hisediyorum bı yandanda onun ferahini sağlamak zorundayız. Çalışan anneler akıl verin sizler nasıl bı süreç izlediniz yada izlerdiniz