Ben mustela kullanıyorum ama doktorumuz bana dedi ki hangi marka nemlendiriciyi kullanırsan kullan farketmez sadece içerik olarak dikkat etmek istersen edebilirsin ama şu marka iyi bu marka kötü diye düşünme önemli olan tek şey cildinin sürekli nemli kalması