Sevgili anneler,
Kızım 10 buçuk aylık severek gediği doğru bişey yok. Biraz sizlerden akıl almak istedim. Pankek krep sabah için denedim yemedi. Genelde sabah yumurta yapıyorum labne peynir falan öyle ayrı ayrı yediriyorum. Bu aralar irmikli muhallebili kahvaltılar vermeye çalışıyorum. Çünkü sabah sadece yumurta yiyor oda bazen yemiyor bile. Doyurucu olmuyor. Öğlene çorba yada sebze haşlıyorum sarımsaklı yoğurt yiyor öyle akşam kıymalı yemek yapıyorum yada sebze yemeği yada çorba yine gece yatana yakın yoğurt yedirmeye çalışıyorum yada gece maması hiip o şekilde meyve püresi yada böyle geçiriyorum. Böyle değişik sabah kahvaltısı özellikle yapan anneler var mı ? Neler yediriyorsunuz yada öyle sorayım bebişlere. Benim fikire ihtiyacım var. Değişik şeyler yedirmeye çalışıyorum sürekli. Şimdiden teşekkür ederim ❤️