Kızlar ikinci gebeliğim ilk gebeliğimi özelde yaptım estedik dikişmi lazermi ne diyorlarsa yapışkanlı ondan işte normal dikiş falan değil ama fiyatlar o kadar uçmuşki devlette yapayım diyorum ama kaç tane devlete baktım gerçek dikiş atıyorlar ben onu istemiyorum acaba çam sakıra nasıl bileniniz varmı