Cansin-can Şeker yüklemesinde öğrendim gebelik şekerimin olduğunu ama insülin gerekmiyor yediklerine dikkat edip haftalık kontrol yapacağız dedi doktorum zaten protein ağırlıklı besleniyordum ama daha dikkatli beslenmem gerekiyormuş haftalık her sabah,öğle,akşam,uyurken ölçtüm uzun bir süre böyle devam etti doğuma yakın en düşük değerde insülin başladı her akşam evde kendim yapıyordum çok şükür bebeğimde bi sıkıntı olmadı doğumdan sonrada hiç kullanmadım