Merhaba arkadaşlar kayınvalidem kiraz çekirdeği kemerini çok sıcakken koymuş bir kaç kere ben uyardım kendis ısrarla sıcak değil iyi dedi neyse akşam eve geldik bende bir kere ısıttım ama ılık olacak şekilde sonra onu karnına koyduğumda bebeğim ağlamaya başladı anlam veremedim alyını değiştirmek için açtığımda da karnında kızarıklıklar gördüm apar topar hastaneye görtürdük gidene kadar kızarıklıklar azalmıştı ama doktor kesinlikle böyle şeylerin kullanılmaması gerektiğini söyledi aranızda kullanan varsa bilginize