Merhaba, bebeğim 10 aylık. 7 gibi uyandığında 10 gibi uykusunun geldiğini anlayıp uyutuyorum, fakat iki gündür 8 buçukta uyanıyor ve 11 gibi hala uykusu gelmemiş gibi. Dün uyuttum, uyudu. Bugün uyumak istemedi, biraz zorla uyuttum,10 dk da uyandı. Şuanda da keyfi yerinde acaba tek uykuya geçmek istiyor olabilir mi? Gece 9 gibi uyutuyorum.