Bu kaçıncı postum bilmiyorum 25 aylık kızım doğdugundan beri iştahsız belli başlı şeyleri yerdi sadece artık onlarıda yemiyor karadut özü denedim keçiboynuzu yok yok banamısın demiyor tost istyor yspıyorum psrça pinçik edip bırakıyor yumurta istyor yapıyorum bir yudum yiyip bırakıyor allah aşkına napçaz böyle delirmek üzereyim artık yapma 24 saat aç kalsın bıktım diyorum ama dayanamıyorum yine uğraşıyorum yine çöp kardeşi var 4 aylık oda böyle olur diye ek gıda zamanı gelmesin istiyorum artık sabahları kalkmsk bile istemiyorum of yine sabah oldu yine aynı şeyler diye yorgun bitkin sinirli kalkıyorum