efeninannesi4207 Bu ikisini karıştırıp kullanan var mı. Bize doktor yarısını Aptamil yarısını infatrini yapıp ver dedi
Yasmn_17 efeninannesi4207 biz aptamil kullanıyoruz ama infatrni ne onu bilmiyorum ne için karıştırıp vereceksiniz
efeninannesi4207 Yasmn_17 bilmiyorum ki öyle dedi doktor kilosu çok düşük ondan galiba çünkü infatrini aptamilin bir üstüyms