Ozooo 15. Haftada kızıma ait resmen pipili bir resim var elimde😅 hatta dr daha cinsiyeti söylemeden kendim aaa erkekmiş demiştim ama dr um kız dedi..ben de tabi “ama çıkıntı var “ diyince bazı kız bebeklerde bu haftalarda oluyor ve bu zamanla kayboluyor dedi bebeğe böyle bacak arasından değilde yandan baktı sonra ve “ bak burası (genital gölge çizgisi) paralel erkek bebeklerde dik olur” diye ekledi ve %90 kız demişti..dayanamadım ve 10 gün sonra gittiğimde çıkıntı yoktu ve 3 çizgi halini almıştı ☺️ sizin de böyle bir şey olabilir belki