Minigim38 Kızlar normalde pedia-D kullanıyordum o bitti. 2 gündür ocean vitamin d3 damla kullanıyoruz 3 damla kakası sulu kıvamda olmaya başladı ve her bez değiştirmemde kakasi oluyor acaba isal mi yaptı başına gelen var mı 🤷♀️