Bebeğim dogdunde başta emerken uyuya kalıyordu bende yatağına koyuyordum uyuyordu.ama sonra büyüdükçe bu değişti.Uykusu geldiği zaman asla yatay bir pozisyonda uykuya geçmiyor,buna ayakta sallamak ta dahil.Uyuma şekli kucağımıza alicaz dik bir şekilde tutucaz başına omzumuza yaslicak o şekilde ya yurucez yada pilates topunda ziplicaz.Ancak uyuduktan sonra sırtı yere geliyor bu çocuğun,hacı yatmaz gibi birşey 😂 Not : alıştırma değil bu bebek 40 i cikmadan da böyleydi , kaynanam sallardi kafasını kaldırmaya çalışırdı 😂 bebeğim şuan 4bucuk aylık.