Dln Dndn 6 aylikken 1 ay kadsr su kaynattim ilittim verdim.sonra fuska suya gectik Icme suyu olarak 3 aydir onu kullaniyoruz.bi zararini gormedik.mama suyunu normal cesme suyu kaynatip kullaniyorum.
Devushka Dndn özel bi su almadım kendi içtiğimiz arıtma suyunu kaynatıp ılıtıp hem mama hem içme suyu olarak veriyorum
Tubagrnc Ebebek den fuska marka su alıyorum yaklaşık 4 aydır kullanıyorum mamasını da o sudan yapıyorum
Kereminnannesiii Bence bu kadar abartilmamali ya bebegin suyu mu olurmuş ben karşıyım bu tip şeylere 😁
Kereminnannesiii Dndn kapmaz canim kaynat bebegine verecegin suyu öyle ver allahin izniyle hicbisey olmaz icin rahat etmesi icin cesme suyunu degilde tatlı suyu kaynat daha iyi olur
AygulSina Dndn bebek sularinin icinde florid olabiliyor dikat etmeni tavsiye ederim internetten ph degeri iyi olan mineral duzeyide normal olan bi su arastirabilirsin nette cok videoda var bu konu ile ilgili